Recenzja „Złudzenie” – Ch. Link

Autor: Charlotte Link
Tytuł: Złudzenie
Wydawnictwo: Sonia Draga

zludzenie

Na „Złudzenie” Charlotte Link trafiłam przypadkiem, przeglądając bestsellery na Legimi. Na początku nie byłam przekonana do tej książki, bo szukałam bardziej powieści romantycznej, ale w ostateczności „wzięłam” się za te lekturę.

Jest to historia paru morderstw, skrywanej tajemnicy, romansu i wielu wielu innych. Było to moje pierwsze spotkanie z książką tej autorki, ale muszę przyznać, że dość udane. Charlotte Link wprowadza nas w parę, z pozoru niezwiązanych z sobą historii. Każda z nich jest na swój sposób ciekawa, chociaż na początku zastanawiałam się, jaki mają one między sobą związek?

Znajdujemy tutaj kobietę, która po śmierci męża odkrywa jego od dawna skrywane tajemnice. Historię młodej kobiety, która od dawna jest nieszczęśliwie zakochana w swoim kuzynie. Owego kuzyna i jego żonę, którzy prowadzą razem restaurację oraz kobietę, którą ktoś śledzi. Czy nie wydaje się to kilkoma zupełnie innymi powieściami? Otóż nie, wszystko ma jakiś ze sobą związek.

Autorka w bardzo dobry sposób utkała sieć zagadek, w które czytelnik z każdą literką coraz bardziej się zagłębia. Wciąż zastanawiamy się, kto zabił? Dlaczego zabił? Czy to jedna osoba morduje? Przecież ofiary nie są w ogóle ze sobą powiązane.

Bardzo przyjemnie czytało mi się „Złudzenie”, jest to książka lekka, godna polecenia na jesienne wieczory. Ja jestem wielką pasjonatką powieści kryminalnych, uwielbiam odgadywać zagadki, które autor nam zostawia. Polecam ją wszystkim!

Skomentuj

