99 seriali… #4

pexels-photo-57043

Jestem osobą, która najbardziej lubi siedzenie w domu, dlatego też podróże nie są dla mnie. Na mojej liście miejsc za granicą, które chciałabym odwiedzić, znajdują się zaledwie dwie pozycje a pierwszą jest Nowy Jork. Co mnie pociąga w tym mieście? Właściwie to nie wiem, ale nie znam osoby, która nie chciałaby się tam wybrać. Dlatego tłem dla trzech seriali, które dzisiaj zaprezentuje będzie właśnie to miasto.

dwie-splukane-dziewczyny

Dwie spłukane dziewczyny

Krótki sitcom o dwóch młodych kobietach, Max i Caroline, które ciężko pracują, by zrealizować swoje największe marzenie. Serial jest na tyle ciekawy, że nie tylko pokazuje zwykłą, szarą rzeczywistość, ale pracę, jaką trzeba wykonać, żeby się jakoś utrzymać. Max i Caroline nie żyją na wysokim poziomie, ale zawsze podchodzą do wszystkiego z uśmiechem i powoli realizują swoje cele. Serial też jest świetną satyrą na wszystkich bohaterów. Występuje tutaj Polka, która ma firmę sprzątającą i zarabia, by postawić sobie domek nad polskim jeziorem, Chińczyka, który jest właścicielem baru i wiele innych. Główna bohaterka, Max, ma też cięte riposty na temat wszelkich grup społecznych, narodowości i orientacji seksualnych. Tutaj nie ma tematów tabu i to mi się najbardziej podoba.

how_i_met_your_mother

Jak poznałem waszą matkę

Chyba każdy spotkał się z co najmniej jednym odcinkiem tego serialu! To kolejny sitcom o architekcie, Tedzie, który opowiada swoim dzieciom jak poznał ich matkę. Wszystkie wydarzenia z przeszłości związane są z jego grupką znajomych, których poznał w różnych okolicznościach. Serial ten, jak dla mnie jest zwyczajnie zabawny, dobry na poprawę humoru. Każdy z bohaterów jest inny, ale od każdego można się czegoś nauczyć. Nie do końca jestem zadowolona z tego, jak potoczyła się historia Teda i reszty bohaterów, ale z chęcią obejrzałabym go jeszcze raz.

sex-and-the-city-cast

Seks w wielkim mieście

Jest to serial o czwórce przyjaciółek, które mają niemałe problemy z mężczyznami. Za tło do tego serialu robią felietony głównej bohaterki, Carrie, która pisze do gazety o relacjach męsko-damskich. Każda z kobiet jest inna i każda pragnie czegoś innego ze strony mężczyzn. Wszystkie cztery od początku są samotne, ale i niezależne, prowadzą bogate życie seksualnego, którego się nie wstydzą. Najbardziej w tym serialu podobają mi się przemyślenia kobiet na temat mężczyzn, które przeważnie są trafne.

A jakie są wasze ulubione seriale, których akcja toczy się w Nowym Jorku?

Skomentuj

